تعداد بازدید: 1890

توصیه به دیگران 2

يکشنبه 23 تير 1392-23:35

سر می شکند دریایش!/نقیبی:به طرح دریا شدیدا" انتقاد دارم

رئیس شورای استان گفت:به طرح دریا انتقاد شدید دارم /باید به مردم آموزش دهیم که در دریا از چه نقاطی استفاده کنند/مانند صاحب‌خانه‌ای شده‌ایم که هر میهمانی بیاید، با سر شکسته می‌رود/ ما متولی دریا هستیم نه طرح دریا، باید همه نقاط ساحل را پوشش دهیم.


مازندنومه،کلثوم فلاحی:فرامرز نقیبی در حاشیه برگزاری جلسه علنی شورای شهر ساری در رابطه با حوادث دریا طی روزها و هفته‌های اخیر به مازندنومه گفت: ما هم مثل شما منتقد طرح دریا هستیم.

رییس شورای شهر ساری با بیان این که به طرح دریا انتقاد شدید دارم و این طرح موضوعی نیست که مسئولان استان بخواهند به تنهایی کار کنند، یادآور شد: این طرح را باید ملی دید.

نقیبی با اشاره به اینکه با نائب رئیس مجلس مکاتبه کردم و از طریق آقای چمران هم موضوع را پیگیری می کنیم، افزود: دبیرخانه طرح دریا باید در تهران مستقر شود و هم حمایت مالی کنند و هم مردم تحت آموزش قرار گیرند.

وی با بیان اینکه در بحث آموزش استفاده از دریا، برای مردم برنامه‌ای وجود ندارد، تصریح کرد: باید به مردم آموزش دهیم که در دریا از چه نقاطی استفاده کنند.

رئیس شورای استان با اشاره به اینکه در بحث آموزش، ضعیف هستیم، اظهار داشت: مانند صاحب‌خانه‌ای شده‌ایم که هر میهمانی بیاید، با سر شکسته می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم صدا و سیما را مکلف کنند به جای پخش تبلیغات چیپس و پفک، به مردم در زمینه استفاده از دریا و چگونگی غرق نشدن، آموزش دهد.

نقیبی یادآور شد: در سال به اندازه سقوط یک هواپیمای ایرباس، در دریا کشته داریم.

وی افزود: در ماه رمضان که گفته شده خدمات رسمی شنا به مردم ارائه نمی‌شود اگر به مردم بگوییم شنا نکنند و جلوی آنها را بگیریم، مسافری که از جای جای ایران به مازندران سفر می‌کند می‌خواهد تن به آب بزند و وقتی ببیند به او در طرح دریا اجازه شنا نمی‌دهند، به مناطق ممنوعه شنا می‌رود و حوادث هم رقم می‌خورد.

نقیبی با اشاره به اینکه نباید خودمان را به طرح دریا محدود کنیم، اضافه کرد: ما متولی دریا هستیم نه طرح دریا، باید همه نقاط ساحل را پوشش دهیم و حفاظت کنیم تا میهمانان آسیبی نبینند.


*مطالب مرتبط:

- هنگامی که می خندی،می میری! http://www.mazandnume.com/?PNID=V15697

- آن مرد غرق شد http://www.mazandnume.com/?PNID=V15673

-یک دریا مخاطره http://www.mazandnume.com/?PNID=V15674


  • سلیم بهرامیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    سه شنبه 25 تير 1392-0:0

    سایت مازندنومه - بهتر نیست از شورای شهر قائمشهر هم مصاحبه ای کنید؟ بنظرم پرچالش ترین شورایی بوده که اخبار شفافی از اونو در راستای رسالت مطبوعاتی تون میتونید به مردم اداء کنید

    • سه شنبه 25 تير 1392-0:0

      کاشک اعضای شورای شهر قائمشهر هم به اندازه یه جو غیرت اعضای شورا و رئیس شورای ساری رو داشتند!!

      • سه شنبه 25 تير 1392-0:0

        شعار نده


        ©2013 APG.ir